sobota, 28 września 2013

Kartka ślubna - Wedding card

Witajcie!
Z moim zdrowiem nadal tak sobie, ale mam kilka zaległych projektów, które mogę Wam teraz pokazywać :-) Dziś kolejny komplet - kartka ślubna i pudełko.

Hallo!
My health still isn't  well, but fortunatelly I have a few older projects, that I can show You now :-) Today - the next set - wedding card and a box.



Odważyłam się użyć różanej strony Rozalii w ogrodzie ze Studio75 i jestem zadowolona z efektu. Choć papierów z dużym wzorem kwiatowym boję się od zawsze ;-) Dodatki to papierowa serwetka i różowe pompony z Lemoncraft oraz tekturki Anemone. Cudne stempelki wykonała Novinka. Dziękuję!!! :-)

I dared to use pages with roses from Rozalie in the garden collection from Studio75. And I am pleased with the effect though I've alvays been affraid of papers with big flowers pattern ;-) The embellishments - paper napkin and pink pompons from Lemoncraft and chipboards from Anemone. Stunning digi-stamps are made by Novinka. Thank You!!! :-)

4 komentarze:

Pejtoon Marta Zaborowska pisze...

Brak mi słów, przepiękny komplet!!

Scrap Man pisze...

Rewelacyjny komplet! zapiera dech :)
ps. zdrowiej nam Aniu.

Katrin pisze...

Очень красиво получилось)

kajka pisze...

Piękny komplet! Aniu, zdrówka życzę! U Stefcia niestety antybiotyk znowu a ja dziś z bólu głowy wytrzymać nie mogę. Nic nie pomaga. Jak ja nie lubię tego zimna, deszczu i ciemności... Chcę do lataaaaa! :-(((