sobota, 14 września 2013

Photo Pop - Scrap Around the World September Challenge

Końcówka lata nastroiła mnie melancholijnie, do tego stopnia, że zrobiłam scrapa z kwiatkami, co u mnie nieczęsto się zdarza :-)



Inspiracją do wykonania tego layoutu było dla mnie wrześniowe wyzwanie na blogu Scrap Around the World - September 2013 Challenge 5 - Bold & Graphic Mood Board.
Scrapa zrobiłam z papierów 9th Wave od 7 Dots Studio. Tekturki z Blue Fern Studios. No i kwiatki ;-) jak dla mnie oszałamiająca ilość - aż 4 na jednym scrapie :-) To chyba znak, że już czuję w kościach nadchodząca jesień ;-)
Miłego weekendu! U nas dziś na szczęście jeszcze piękna, letnia pogoda i ciepłe słoneczko :-)

9 komentarzy:

Helen Tilbury pisze...

Very nice! Thank you for joining in with us at Scrap Around the World ;)

juscrap pisze...

stunning page!Thank you so much for sharing your work with us at SATW!

Gayle Price pisze...

Fantastic page. !! Love the monochromatic scheme except for the very subtle peeks of yellow, mauve, scarlet and teal. Beautifully put together. Thank you so much for joining in our challenge at Scrap Around The World.

Anna Zaprzelska pisze...

Jest genialny!!!!

wiosanka pisze...

Thanks Ladies :-)
Anusia - Ty wiesz :-)

Birgit pisze...

Very cool page!

Keren Tamir pisze...

love the movement on this page with all the circles!! great LO!! thanks for joining us at SATW!!

Eila Sandberg pisze...

This is really so cool and lovely at the same time! thanks a bunch for sharing your work with us at SATW!

Alexandra Polyzou pisze...

A GORGEOUS PAGE!!!I LOVE IT!!!THANKS FOR SHARING IT AT SATW!!!