środa, 11 września 2013

Rozalia ślubnie - znad morza

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam zaprezentować moją pracę inspiracyjną dla Lemoncraft.
Jest to też moja pierwsza praca z najnowszej kolekcji Studio75 - Rozalia w ogrodzie. Myślałam, że po genialnych papierach Sunshine Love, długo żadna nowa kolekcja nie spodoba mi się aż tak bardzo, ale wystarczyła chwila i... wpadłam po uszy :-) Szczególnie zachwyciły mnie papiery z motywem cegieł, bielonych desek i bratków. Niesamowite są :-)

Moja praca to kartka ślubna. Nie jest to jednak taka zwykła kartka ślubna, ponieważ jest prezentem od pary znad morza, dla pary biorącej ślub i żyjącej w górach.

A ponieważ znad morza - stąd marynistyczne akcenty: wstążka i button z Lemoncraft, oraz zawieszka w kształcie steru ze Studio75.
Pozostałe dodatki - czyli piękny kwiat i papierowa serwetka także pochodzą z Lemoncraft.

Cudowne stempelki wykonała oczywiście Novinka.
I jak wam się taka Rozalia podoba?

Brak komentarzy: