czwartek, 19 września 2013

Rozalia w ogrodzie - GD Studio75

Na przekór mokrej, brzydkiej pogodzie za oknem, dziś u mnie letnio, pastelowo i słonecznie :-) A wszystko za sprawą Rozalii w ogrodzie ze Studio75:-)
Na gościnne, wrześniowe inspiracje na blogu Studio75 przygotowałam dwie prace. Pierwsza to kartka urodzinowa na bardzo szczególne urodziny :-)
Małym dodatkiem do kartki jest zakładka do książek, wykonana z tych samych papierów.

A druga praca to limonkowo - brzoskwiniowe LO. Ze zdjęciem z czasów, kiedy po raz drugi zostałam młodą mamą... Było lato, byłam szczęśliwa i radosna. To był piękny okres w moim życiu :-)
 


Spis użytych przeze mnie materiałów ze Studio75 znajdziecie TUTAJ. A wszystkie wstążeczki, kwiatki, papierowa serwetka i buttony pochodzą z Lemoncraft. Kolorowe farbki na scrapie to farbki wodne z 13arts. Tekturki z Blue Fern Studios.
Uroczy urodzinowy stempelek wykonała Novinka. Dziękuję Ci Madziu!

1 komentarz:

Karmeleiro pisze...

Murek na murku - świetny efekt.