poniedziałek, 23 września 2013

Say cheese - DT Lemoncraft

Witajcie!
Kiedy przyłapałam chłopaków na początku lata na czereśni, jak wyjadali w wielkiej zgodzie owoce prosto z drzewa, od razu wiedziałam, że powstanie z tego scrap :-) I w końcu powstał :-)



Do jego wykonania wykorzystałam papiery z kolekcji Rozalia w ogrodzieStudio75, tekturki Blue Fern Studios, mgiełki i wodne farbki 13arts oraz dodatki z Lemoncraft. Dokładny spis materiałów z Lemoncraft znajdziecie na sklepowym blogu TUTAJ, razem z moją dzisiejsza inspiracją. Serdecznie zapraszam! :-)

4 komentarze:

Chantal Vandenberg pisze...

Gorgeous! Love the angle on the photo!! :D

Karmeleiro pisze...

a ja sie nie dziwie, ze wyjadali

wiosanka pisze...

Chantal - thank You!

Marysiu - ja też się nie dziwię :-) Ja też wyjadałam, tylko nikt z aparatem mnie nie złapał :-)

Dorota pisze...

Świetny, letni i radosny scrap. Super zdjęcie :)