wtorek, 22 października 2013

Art-journal dla Lemoncraft, Art-journal for Lemoncraft

Długo dojrzewałam do tej decyzji, ale w końcu postanowiłam przestać się bać i wahać i po prostu spróbować. I tak zaczyna się moja przygoda z żurnalowaniem ;-)
Wykonałam dla siebie art-journal z szarych kopert. Jeszcze jest pusty, pierwszy wpis dopiero przede mną, ale jesienią targają mną tak przeróżne emocje, że pewnie niedługo go zapełnię :-)

I was thinking about it for a long time, but finally I decided to stop be affraid and just start. And that's how my art-journal adventure begins :-)
I made art-journal for myself - using envelopes. It's empty, I will only work with it, but there is so many different emotions that I feel on autumn, that I think I will fill it soon :-)



Do wykonania okładki użyłam papierów 7 Dots Studio z kolekcji 9th Wave i Hopfully, kwiatów, buttona i sznurka z Lemoncraft i tekturek UmWowStudio. Media to mgiełki z Lindy's Stamp Gang i wodne farbki z 13arts.

To make the cover of my art-journal I used 7 Dots Studio papers from 9th Wave and Hopefully collections, flowers, button and twine from Lemoncraft and UmWowStudio chipboards. Media - mists from Lindy's Stamp Gang and water paints from 13arts.

4 komentarze:

mosia m. pisze...

okładka piękna, optymistyczna i z pięknymi słowami.
czekam na dalsze odsłony....

Gosia pisze...

Mmmm.. wygląda niesamowicie :). Życzę duuużo weny do jego wypełniania i masę przyjemności :)

wiosanka pisze...

Dziękuję kochane :-)
Już się cieszę te długie jesienne wieczory :-)

Peninia pisze...

Świetna okładka:)
Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia*