piątek, 18 października 2013

Kilka letnich wspomnień z 7 Dots Studio - a few summer memories with 7 Dots Studio

Dzień dobry!
Dziś jeszcze kilka letnich wspomnień oprawionych w cudne papiery 7 Dots Studio :-)
Pierwsze z nich to wycieczka rowerowa do Kołobrzegu na pożegnanie lata.

Good morning!
Today I present some more summer memories framed with stunning 7 Dots Studio papers :-)
First of them is a bike trip to Kołobrzeg - our last summer trip this year.



Pomieszałam tu różne kolekcje 7 Dots Studio, dodałam tekturki z UmWowStudio, buttony z Lemoncraft i wodne farbki z 13arts. Dokładny spis użytych przeze mnie papierów znajdziecie TU - na blogu 7 Dots Studio.

I mixed here different colections from 7 Dots Studio, I added chipboard from UmWowStudio, buttons from Lemoncraft and water paints from 13arts. The list of papers that I used to make this layout You can find HERE - on 7 Dots Studio blog.

Moje drugie wspomnienie i druga praca to moi chłopcy w lesie :-) Też w wydaniu rowerowym, zdjęcie było zrobione na tej samej wycieczce.

My second memory and the second project is about my buys in the forest :-) The picture was taken on the same bike trip.



Dokładny spis materiałów 7 Dots Studio znajdziecie również TUTAJ - na blogu 7 Dots Studio. Dodatkowo użyłam tekturek z UmWowStudio, mediów z 13 arts i buttonów z Lemoncraft.

The whole list of 7 Dots Studio product is HERE - on 7 Dots Studio blog. I also used some chipboard from UmWowStudio, media form 13arts and buttons from Lemoncraft.

Miłego dnia kochani! Weekend nadchodzi :-)

Have a great day! Weekend is coming :-)

1 komentarz:

Karolina pisze...

świetne te plamy są:)