poniedziałek, 21 października 2013

Mały album jesienny - wyzwanie 7 Dots Studio, Small autumn album - 7 Dots Studio challenge

Witajcie!
Chciałabym Was dziś zachęcić do wzięcia udziału w naszym najnowszym wyzwaniu na blogu 7 Dots Studio. Temat wyzwania to "Coś dla siebie".
Ja wykonałam właśnie dla siebie maluśki album, taki do torebki, całkowicie jesienny. Powoli żegnam się z letnimi klimatami, jesień otacza mnie już z każdej strony...

Hallo!
I'd like to invite You to take part in our new challenge on 7 Dots Studio blog. The theme of this challenge is "Something done for yourself".
I created only for myself a very small album that I can put into my handbag. Thi is an autumn album. I must say goodbye to summer and summer mood, the autumn surrounds me on every hand...













Spis użytych przeze mnie materiałów  znajdziecie TUTAJ.

The list of products I used to make this album You can find HERE.

12 komentarzy:

mosia m. pisze...

rewelacyjny!
strasznie strasznie mi się podoba!
jedno wielkie "wow!"

wiosanka pisze...

Dziękuję mosiu :-)
Sprawiłaś mi ogromną przyjemność tym komentarzem :-)
Cieszę się bardzo, ze Ci się podoba :-)

Karmeleiro pisze...

Jest niezwykły!! Muszę go obmacać na żyywo :D

wiosanka pisze...

Karmelku, koniecznie! :-)

Scrap Man pisze...

Absolutnie bezbłędny! Cudo w każdym calu i detalu.
Pozdrawiam :)

Bea pisze...

Lubię! Lubię!!!!!
Ależ fajny cosiek!!! A psie foto jakie cudne!

Dorota pisze...

Świetny albumik :)

qrcza-k pisze...

przepiękny albumik

Matilde pisze...

Cudowny!!!!!

Gosia pisze...

Jest przepiękny !

Tusia Lech pisze...

Album jest cudowny!!! Oglądam go już któryś raz i za każdym razem mnie zachwyca!

Anonimowy pisze...

Zazdroszczę polotu , piękny!!!To pisałam ja Ola Stępka.