wtorek, 8 października 2013

Melancholijnie... (Melancholic...)

Witajcie!
Czy jesień i Was nastraja melancholijnie? Mnie bardzo. Ogromnie tęsknię za latem, jest mi zimno, wilgotno i ogólnie marudnie ;-)
I w takim właśnie nastroju wykonałam scrapa na dzisiejszą inspirację dla Lemoncraft. Scrap ze zdjęciem Tomka znad morza. Mój synek też jakiś taki melancholijny ;-)

Hi everybody! Does the autumn makes You melancholic? Me a lot. I miss summer very much, it's cold, wet and tedious ;-)
And in such mood I made the layout for today inspiration on Lemoncraft blog. Layout with Tomek's picture taken by the sea. My little son is also melancholic a little bit on it ;-)




Dokładny spis lemoncraftowych produktów, których użyłam do wykonania tej pracy znajdziecie TU. A papiery chyba każdy poznaje :-) To oczywiście Sunshine Love ze Studio75 :-)

The list of product from Lemoncraft that I used in my project You can find HERE. And the papers are known by everybody I think :-) They're of course Sunshine Love from Studio75 :-)

3 komentarze:

Belladonna pisze...

Gratulacje scrapkowe :)

Chantal Vandenberg pisze...

Brilliant seaside layout!

wiosanka pisze...

Dziękuję :-) Thanks! :-)