czwartek, 21 listopada 2013

Jesiennie dla Studio75 - For Studio75 in autumn mood

Witajcie :-)
Dziś mam przyjemność gościć na blogu Studio75. Na tę okazję przygotowałam dwie kwadratowe, pochlapane prace :-) Scrapa i kartkę.
Hello!
Doday I have a great pleasure to be a Guest Designer on Studio75 blog. For this occassion I prepared two square projects with paint splashes :-) Layout and a card.


Do wykonania tego jesiennego scrapa użyłam papierów z kolekcji Rozalia w ogrodzie i Przy kominku :-) Dodałam też jedną z  drewnianych strzałek, które uwielbiam :-)

To make this autumn layout I used papers from Rosalie in the garden and Warm Wishes. I also added one of wooden arrows that I just love :-)

Kartkę zrobiłam z papierów z kolekcji Przy kominku. Na niej również umieściłam drewniane strzałki :-)

This card I also made of Warm Wishes papers. And I added some wooden arrows as well :-)

Pozdrawiam cieplutko!
Warm hugs!

3 komentarze:

kajka pisze...

śliczne :-)

magda pisze...

Tak sobie spoglądam... Cudowne prace tworzysz!

wiosanka pisze...

Dzięki Kajuś! :-) Buziaki!

Magda - bardzo mi miło :-) Spoglądaj ile tylko chcesz :-)