sobota, 21 grudnia 2013

Kalendarz - calendar

Koniec roku to dobry czas na robienie kalendarzy. Ale tym razem zrobiłam kalendarz dla siebie. Długo się zastanawiałam, jaki chciałabym, żeby był. Postawiłam na papiery 7 Dots Studio z kolekcji 9th Wave i sporo mediów - gesso, tusze, farby akrylowe. Chciałam, żeby był radosny i jasny. I jest taki :-)

The end of year is a good time to make calendars. But this time I made the one for myself. I was thinking a lot what I would like it to be. And I decided to use 7 Dots Studio papers - 9th Wave and lots of media - inks, gesso, ecolines. I liked my calendar to be joyful and bright. And it is :-)




Mój kalendarz jest też inspiracją w grudniowym wyzwaniu 7 Dots Studio - "Regular shapes inspired by sowflakes". Przyłączcie się koniecznie do naszej zabawy, bo wygrać można oszałamiającą nagrodę - nowiutkie, nie pokazywane jeszcze kolekcje 7 Dots Studio! :-)

My calemdar is also the inspiration in December challenge on 7 Dots Studio blog - "Regular shapes inspired by sowflakes".
Join us necessarily because the prize is amazing - the newest, not released yet 7 Dots Studio collections! :-)

5 komentarzy:

Gosia pisze...

Jest przepiękny! :).. Każdego dnia jak będziesz na niego patrzeć to od razu będziesz pełna pozytywnej energii :D

wiosanka pisze...

Dzięki Gosiu!
Właśnie taki mam zamiar ;-)
Pozdrawiam!

mosia m. pisze...

śliczny i w genialnych kolorkach

siwka pisze...

zobaczyłam go właśnie w mixedmediaplace i szczęka na klawiaturze! jest cudowny!

wiosanka pisze...

Siwko, bardzo Ci dziękuję! :-)