środa, 11 grudnia 2013

Nie samymi Świętami... - Not only Christmas...

Angina unieruchomiła mnie w łóżku, a uwierzcie mi - w łóżku ciężko się scrapuje ;-) Pozostało mi tylko odkopywanie starszych, nie pokazanych prac :-) A tak się złożyło, że mam akurat trzy karteczki, grudniowe ale nie świąteczne. Bo przecież grudzień nie samymi Świętami żyje ;-)

My throat disease put me into bed and believe me - it is hard to scrap in bed ;-) So what can I do? I will show You some old projects not published yet :-) I have three December cards - December, but not Christmas ones. Because December is not only Christmas ;-)



Do kartek kobiecych i ślubnych bezkonkurencyjna jest Rozalia w ogrodzie ze Studio75. Natomiast do wykonania kartki męskiej użyłam papierów All I ever... z 7 Dots Studio. Dodatki - buttony, wstążki i kwiaty pochodzą z Lemoncraft.

For feminine and wedding cards the best is Rosalie in the garden from Studio75. But to make masculine card I used All I ever... from 7 Dots Studio. Embellishments - buttons, ribbons and flowers are from Lemoncraft.

1 komentarz:

kajka pisze...

Piękne karteczki! Aniu dużo zdrowia dla Ciebie i całej Rodzinki!