piątek, 13 grudnia 2013

Smakowite Święta (Rękodzielnik) - Yummy Christmas (Rękodzielnik)

Witajcie!
W tym tygodniu na blogu Rękodzielnika zrobiło się bardzo smakowicie :-) Mój post pokazywał kilka świątecznych inspiracji kulinarnych. A dokładniej - sposobów na świąteczne opakowanie różnych smakołyków. Niektóre z nich, w takim opakowaniu mogą stać się przecież wspaniałym prezentem.

Hello!
This weekn on Rękodzielnik blog is very, very tasty :-) My post presented some Christmas kitchen inspirations. In details - some ideas for wrapping Christmas deligths. Some of them can become a great present.

We własnoręcznie wykonanym i ozdobionym pudełku kryją się smakowite świąteczne pierniczki, które doskonale smakują z odrobiną świątecznej nalewki.

In a box that I made and decorated myself there are yummy gingerbreads, that are delicious with a little bit of traditional Christmas wine.



Dobrym pomysłem na prezent wydaje mi się też słoik konfitur z pomarańczy domowej roboty. A do tego kilka pomarańczy i mandarynek w ładnym opakowaniu.

A nice Christmas gift may be also home made orange jam with a few beautiful oranges in special pack.

Nie ma Świąt bez ciasta i bakalii. Wiele lat temu miałam okazję poznać pewną przesympatyczną Japonkę, od której dostałam przepis na tradycyjne, japońskie świąteczne ciasto bananowe. Jesteście ciekawi tego przepisu? Koniecznie odwiedźcie Rękodzielnik! :-)

There's no Christmas without cakes and delicacies. Years ago I had the opportunity to meet a very nice Japanese that gave me the recipe for traditional japanese Christmas banana cake. Are You courious about the recipe? Visit Rękodzielnik blog! :-)


Wszystkie dekoracje stworzyłam z materiałów Lemoncraft.

All decoration I created with Lemoncraft products.

3 komentarze:

Scrap Man pisze...

Mniam, mniam! Mam nadzieję że został choć kawałek tego wspaniałego ciasta. Piękna oprawa wiosanko!
Pozdrawiam

wiosanka pisze...

Niestety, po tym cieście zostało już tylko wspomnienie :-)
Dzięki! :-)

Karmeleiro pisze...

Wspaniały komplet!