wtorek, 31 grudnia 2013

Top of 2013 - LOs

Witajcie w ostatnim dniu tego roku!
Ten rok, mimo że się bardzo go obawiałam, okazał się być niezwykły. Przełomowy, pełen cudownych wiadomości, szczęśliwy - przyniósł mi mnóstwo radości.
Oby kolejny - 2014 był jeszcze lepszy :-)

Hello in the last day of this year!
2013, in spite that I was affraid of it, turned out to be amazing. Crucial, full of wonderful news and verry happy. This year has given a lot of joy to me.
I wish that the another - 2014 - was even better :-)

Postanowiłam zrobić małe layoutowe podsumowanie :-) Oto moje ukochane prace z roku 2013. Bardzo się starałam, żeby było ich 12, ale nie dałam rady. Tych najukochańszych jest ciut więcej ;-)

I decided to make a little layout summation :-) There are my beloved projects of 2013. I made my best to choose 12 but it was impossible. So there are a liitle more ;-)


















5 komentarzy:

kajka pisze...

Aniu kochana tyle miłości i szczęścia w tych pracach!!! I tego właśnie wraz ze zdrowiem życzę Wam z całego serca w Nowym 2014. roku!!!!

Ewa pisze...

Inspirujący był Twój rok 2013 :) Oby nowy nie ustąpił mu w niczym, a niech wręcz przebije ten ustępujący :)
Zdrówka!

wiosanka pisze...

Dziękuje kochane :-)
Niech ten 2014 będzie dla nas wszystkich dobrym rokiem :-)

dzielny Franek pisze...

Dobrego, zdrowego i twórczego roku 2014, Aniu.
Uściski dla Ciebie i Twoich chłopaków:*

Belladonna pisze...

Cudnego Nowego Roku!