piątek, 20 grudnia 2013

Wymiana tagowa Na Strychu - Tag swap in Na Strychu

Prawie w ostatniej chwili udało mi się wziąć udział w świątecznej wymianie tagowej zorganizowanej Na Strychu :-) A wszystko przez anginę, która już - tfu, tfu - pożegnałam na szczęście.

Almost in the last minute I managed to take part in Christmas tags swap in Na Strychu :-) And all because my throat desease that I hope is over for now.

Mój tag jest tradycyjnie świąteczny ;-) W tradycyjnych kolorach, z tradycyjnymi świątecznymi elementami. Mam nadzieję, że spodoba się osobie, do której poleciał :-)

My tag is traditionally Christmas ;-) In traditionally colours, with traditional decorations. I hope the one who gets it will like it :-)




http://blog.na-strychu.pl/2013/11/wyzwanie-grudniowe-wymiana-tagowa/

PS. Zdjęcia mam dzięki uprzejmości Dryszki. Dziękuję! :-)

I have the pictures thank to Drycha. Thank You! :-)

3 komentarze:

Boei pisze...

Piękny jest, prawdziwie świąteczny:) Bardzo mi się podoba!

Wanda pisze...

to ja go otrzymałam jest cudny:)pozdrawiam

wiosanka pisze...

Bardzo się cieszę :-)
Pozdrawiam!