wtorek, 28 stycznia 2014

Bracia - Brothers 7 Dots Studio

Witajcie!
Dziś mój dzień na blogu 7 Dots Studio. W ramach inspiracji przygotowałam dwa layouty o moich synkach. Bardzo różne, tak jak różni są oni...

Hello!
Today is my day on 7 Dots Studio blog. As the inspiration I made two layouts about my sons. Two absolutely different layouts - because my sons differ from each other so much...

Paweł



Tomek



Spis użytych przeze mnie materiałów 7 Dots Studio znajdziecie TU, na blogu 7 Dots Studio. Dodałam jeszcze tekturki ze Scrapińca, buttony z Lemoncraft i media 13 Arts.

The list of 7 Dots Studio papers that I used You can find HERE - on 7 Dots Studio blog. I also used some Scrapiniec chipboards, buttons from Lemoncraft and media 13 Arts.

3 komentarze:

Stella Roche pisze...

rewelacja swietny LO :)

wiosanka pisze...

Dziękuję :-)
Akurat oba te scrapy mają dla mnie wielką emocjonalna wartość...

Stella Roche pisze...

Aniu nie ma za co ta ja dziekuje ze dzielisz sie z nami swoim talentem :) mam nadzieje ze i Ja kiedys doruwnam poziomem w tak mistrzowskim wykonaniu :)