czwartek, 9 stycznia 2014

Lekko i letnio dla Scrapińca - Light and summer LO for Scrapiniec

Witajcie!
Dziś chciałabym Wam pokazać lekki, letni scrap, który przygotowałam specjalnie na mój debiut na blogu Scrapińca.
Na zdjęciu oczywiście Tomaszek - mój młodszy synek uwielbia wodę i pływanie najbardziej na świecie :-)

Hello!
Today I'd like to present light, summer layout, that I prepared specially for my debut on Scrapiniec blog.
There is Tomaszek on the picture - my younger son loves water and swimming most of the whole world :-)





Aby nadać tej pracy wesoły, beztroski charakter, dodałam do niej wiele scrapińcowych tekturek:
To make this project cheerful and light I added many chipboards from Scrapiniec store:

I ♥♥♥♥ You napis z serduszkami zestaw
Corrugsy serduszka
Strzałki Arrow mix SMASH
Klisze zestaw
Favourite dymki komiks handscript eng.

A papiery to oczywiście Chill Out i Magic Winter z Color Hills :-)
 And papers - Chill Out and Magic Winter from Color Hills :-)

4 komentarze:

adziamar pisze...

świetny, pozdrawiam.

asica.p pisze...

super jest!!!

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny! :-)
Nieskromnie powiem, że jestem z niego bardzo zadowolona i lubię na niego patrzeć ;-)

Dorota pisze...

Cudny! i synuś i scrap :)