wtorek, 21 stycznia 2014

Mroźnie! - Frosty!

Ależ u mnie dzisiaj za oknem mroźnie :-) Mroźnie też na scrapki-wywzwaniowo, gdzie czeka na Was swieżutki, bardzo zimowe wyzwanie :-)
Ja przygotowałam mroźnego, mixed-mediowego taga.

It is so frosty outside today! :-) On scrapki-wyzwaniowo blog there's also very frosty :-) A new, wintery challenge is waiting for You :-)
I created frosty, moxed-media tag.






Postaram się opisać po kolei jak powstał mój tag.
Wycięłam odpowiedni kształt z papieru wizytówkowego i drugi, taki sam ale o 1 mm mniejszy z każdej strony z papieru Golden Sand (9th Wave od 7 Dots Studio).
Na ten drugi, przez maskę nałożyłam gesso i tę warstwę posypałam mikrokulkami szklanymi. Następnie przez kolejną maskę spryskałam taga szaro-srebrzystą mgiełką. Tą samą mgiełką, ale już aplikowaną pędzlem pochlapałam całego taga, podobnie postąpiłam z mgiełką srebrzysto-niebieską. I całość spryskałam wodą.
Tę czynność - aplikowania mgiełek pędzelkiem powtarzałam kilka razy, strasznie spodobało mi się jak farbka rozchodzi się po warstwie gesso i mikrokulkach :-)
Wysuszyłam taga nagrzewnicą, przykleiłam cudnym, maetriałowy kwiatek z 13 Arts i piórko ze Scrapińca, które też pomalowałam gesso i posypałam mikrokulkami. Na koniec pochlapałam wszystko białą ecoliną a na brzegi taga nałożyłam jeszcze gąbką warstwę gesso.

I'll try to decribe how I made this tag.
I cut the tag shape out with the carton and another - 1mm each side smaller with Golden Sand sheet (9th Wave od 7 Dots Studio).
On the smaller one I put gesso through the stencil and I sprinkled glass filler on it. Then I spray the silver - grey mist, also through the stencil but other one. The next step was to sprinkle the silver-grey mist and silver-blue mist on my tag with the paintbrush. Then I sprinkled all with the water :-)
I did it a few times - I mean I sprinkled both mists with the paintbrush on my tag a few times. I liked to look at the mists spread through the gesso and glass filler :-)
I dried my tag, I put wonderful fabric flower (from 13 Arts) on it and amazing feather painted with gesso with the glass filler on it (the feather is form Scrapiniec). And on the end I splashed the wihite ecoline on everything and I put some gesso on the edges.

I hope I descrbbed everything in a meaningful way in English ;-)

I jak Wam się mój mroźny tag podoba? :-)
Do You like my frosty tag? :-)

2 komentarze:

Barbara pisze...

świetny,wylgąda jak pokryty grubą warstwą kolorowego szronu :)

Karmeleiro pisze...

Mroźnie i świetnie!