środa, 5 lutego 2014

1000 steps - Supreme Scrap Tournament 2014

Witajcie!
Dziś prezentuję pracę wykonaną na pierwszy etap Supreme Scrap Tournament 2014. Wytyczne mówią, iż należy wykonać podwójnego scrapa z co najmniej 3 zdjęciami bez użycia sprejów, a journaling ma zawierać co najmniej 50 słów. Tematem pracy ma być miejsce naszego zamieszkania - do 1000 kroków od domu. Brzmi nieźle, prawda? ;-)

Hallo!
Today I present a project that I made for Challenge #1 of Supreme Scrap Tournament 2014. The rules say that we have to make a double LO with at least 3 pictures with no sprays. The journalling has to be at least 50 words long. The theme is 1000 steps from home. Sounds great, don't You think? ;-)

Aby sprostać wytycznym wyzwania musiałam podmienić jedno zdjęcie. Oto ostateczna wersja mojej pracy, niżej jest pierwotna, przed zmianą.

To fulfill the requirements of the challenge I had to change one photo. Here's the final version of my project, the previous one is below.

 
 






Oscrapowałam zdjęcia z naszego ogrodu. Chłopaki latem maja tam istny raj ;-) Trampolina, basen, boisko do piłki nożnej... Ech, aż zatęskniłam za latem :-)

I used pictures from our garden. My boys have a little heaven here in the summer ;-) The trampoline, swimming pool, the place to paly football... Mmmm, I think I miss summer a little :-)

4 komentarze:

Ludeczka pisze...

Ania - tu mój wzorze LOwcowy niedościgniony nawet w myślach :D Cudna praca, tyle szczegółów, ze za każdym razem znajduję coś nowego - no ale to w końcu podwójna praca i radość. Jeszcze tylko 2 kartki zrobię i zabiorę się za moje drugie LO.

elina pisze...

your colors and embellishments really pop!! great design!!!
good luck at the tournament!

Beck Beattie pisze...

such sweet layers and details, beautiful design and adorable pics! xxx

Anonimowy pisze...

Aniu - u Ciebie jak zwykle pięknie !
pozdrawiam
ivonesca