sobota, 15 lutego 2014

7 Dots Studio new collections giveaway!

Witajcie!
Dziś mam dla Was wspaniałe wiadomości! Czas na candy 7 Dots Studio! Jedyna w swoim rodzaju Tusia dała swojemu DT możliwość zorganizowania candy, w których do rozdania są najnowsze kolekcje. Szczęśliwy zwycięzca zabawy otrzyma swoją ulubioną, wybraną, pełną kolekcję.
Hello!
Today I have some fantastic news for You It's giveaway time in 7 Dots Studio! The awesome Tusia from gave the DT a possibility to organize giveaways of the new collections.One lucky winner will get his/her collection of choice! 
Wszystko co musicie zrobić, to zostawić pod tym postem komentarz, w którym napiszecie, która nowa kolekcja jest Waszą ulubioną. A nie jest to taki prosty wybór :-) Pełne kolekcje możecie sobie raz jeszcze obejrzeć na blogu 7 Dots Studio, klikając w poniższe linki.

All you have to do is to leave a comment to this blog post stating which of the new collections is your favorite. I know, it's a though call :-) The whole collections You can see once again on 7 Dots Studio blog at links below.

Nature Walk

Cold Country
Candy jest dostępne dla wszystkich, niezależnie od kraju zamieszkania. Trwa do 26 lutego do północy. Zwycięzcę ogłoszę w ostatnim dniu lutego - 28.

The giveaway is open for anyone around the globe. You have time until February 26th 11:59 pm GMT. I'll announce the winner on the last day of February - on 28th.
Powodzenia!
Wishing you luck!

44 komentarze:

Karolina W pisze...

Świetny blog. To ja się przyłączam do zabawy. Nature walk mi się podoba :)). Pozdrawiam

Beatrice Lawson pisze...

Tough indeed. Love Cold Country best, but Nature Walk is a must have too.

Denise van Deventer pisze...

Hmmmmmm...love these new collections Anna! I love them all...it's a tough call between them, but yes, Nature Walk is calling to me!!! ;-)

SiódmyAnioł pisze...

Marzy mi się Nature Walk ;)
Hmmm... bardzo mi się marzy.
Zwłaszcza, że w domu mam owadologa ;)i właśnie na tę kolekcję mam już pomysły.

created by ebi pisze...

Wszystkie kolekcje są świetne... ale skoro trzeba wybrać jedną... Nature Walk :)

Marzena pisze...

Trudny wybór Nature Walk czy Cold Country ... Chyba jednak Cold Country. Pozdrawiam

Sandra pisze...

I am in Australia but would love to get my hands on some of this beautiful paper - Illumunation is my fave.

decozebra pisze...

Illumination, Illumination, i jeszcze raz Illumination. Strasznie mnie ujęła:) Super papierki i ekstra dodatki. Pozdrawiam serdecznie, Krzysia

evi pisze...

Wszystkie kolekcje są na medal! jednak złoto moze być tylko jedno! Iiiiii tak! fanfary dla ILLUMINATION!

Wiem co mówię, w niedzielę osobiście przyjrzałam się tej kolekcji, pomacałam, powąchałam..pocięłam...

http://rodziceodzieciach.blogspot.com/2014/02/ach-jakaz-mia-niedziela-osrodek-kubos-w.html


Kolekcja jest niebywale inspirujaca.
nadaje sie na tagi, LO-sy, albumy, jurnale...
o tak, chcę wiecej!

pozdrawiam i staję do gry!

Barbara pisze...

Nature walk!!!!! moje ulubione kolory, cudowna po prostu!!!! pozdrawiam cieplutko

Anna Kaczmar pisze...

Umarłabym ze szczęścia, gdyby Nature Walk zawitało u mnie. Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

Joanna pisze...

Kolekcja Nature walk...cudowna jest:))Pozdrawiam.

dekoMagJa pisze...

Nature walk jest the best.Cudna,cudna,cudna.
Z ogromną przyjemnością przystępuję do zabawy.

scrapbetti pisze...

Każda z kolekcji ma coś w sobie, ale dla mnie Nature Walk jest tą "naj".
Pozdrawiam.

Angelika Jasiulewicz pisze...

Cold Country jest piękne, ale chyba bardziej podoba mi się... Nature Walk ;) Dopisuję się, oczywiście. Pozdrawiamm! Angelika.
www.trzyrazyer.blogspot.com

Szydełkiem w oko :) pisze...

:) wszystkie kolekcje są cudne ... cudniaste ... każda inna i każda ma w sobie to coś ... i jak tu wybrać ...Jeżelinie mogę wskazać wszystkich to niech będzie Cold Country ...

Olenkaja pisze...

Faktycznie wybór nie jest proty! Moim faworytem jest jednak Nature walk!

izunika pisze...

Każda kolekcja jest niebanalna, moim faworytem jest Nature walk.

Chasia pisze...

Jestem w rozterce! Wszystkie są świetne. Ale jak trzeba wybrać to trudno - niech to będzie kolekcja Cold Country :)

Manufaktura Pomysłów pisze...

Zestawy piękne, szczególnie urzekł mnie Illuminatium, z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie, pozdrawiam :-)
baner na kamilar.blog.pl

Srebrnolistka pisze...

Nie miałam jeszcze tych papierów ręku (ale nie mogę się doczekać:>) ale najbardziej podoba mi się Nature walk. Jest obłędny :)

Beata Orlińska pisze...

Na Twoich warsztatach super pracowało się na Illumination, moje kolory;-)
Ale ostatnio jakoś moje serce wędruje do spokoju i Natur Walk ten spokój w sobie ma:-)))

vairatka pisze...

Podziwiam je od chwili premiery, wszystkie są super, każda inna, a idealnie można je dopasować do przeróżnych klimatów i przeróżnych prac.
Ale moja ulubiona, którą koniecznie musze jak najszybciej nabyć to Nature Walk!!! Jest fantastyczna!!!

Ewa Yvette Kierzek pisze...

Wszystkie podobają mi się bardzo bardzo, jednak najbardziej chciałabym zmierzyć się z Nature Walk. Illumination ma "moją" kolorystykę a Nature Walk stanowiłoby dla mnie niejako wyzwanie, bo od brązów odeszłam jakiś czas temu :)

Anonimowy pisze...

Pracowałam na Illumination - przyjemne dla oka. Chciałabym jednak spróbować na Cold Country, może trafi mi się taka przyjemność !
K.Czechowska

Agnieszka Swistak pisze...


Mam jeszcze kilka dni w zapasie, więc zdążyłam. Babcie i dziadki są szałowi! Cold Country jest moim zdaniem na topie:) Pozdr Agnieszka

ika czarna pisze...

Naprawdę świetne kolekcje ale mnie urzekła natur walk za prostotę, charakter i nawiązanie do natury jej barw i bogactwa.
Pozdrawiam

Dżej nej pisze...

Cold Country - stanowczo, za wszystkie starociowe zdjęcia i ten chłodny klimat.
Pozdrawiam Dżej nej

Scrap Man pisze...

Wszystkie są wspaniałe ale to Nature Walk wpadła mi w oko od samego początku, więc to ona sprawiłaby mi najwięcej radości ;-)
Zatem zaciskam kciuki z nadzieją, że się wreszcie uda.
Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia!

Ola (Ikemo) pisze...

To mnie zdecydowanie urzekło i bardzo wpadło w oko to ciepłe brązowe odcienie Nature Walk! To jest to co tygryski lubią najbardziej :) Pozostałe kolekcje wygladają bardzo interesująco, ale to Nature Walk mnie zachwyciło! Pozdrawiam serdecznie Ola

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Jedyna moja miłość papierowa NATURE WALK...wspaniała, niepowtarzalna, idealna...przepiękna...
Pozdrawiam ciepło, banerek na pasku bocznym:))Obserwuję!:)

kreatywnybazarek pisze...

wszystkie kolekcje fajne, najbardziej podoba mi się nature walk
kreatywnybazarek.blog.pl

Alicja pisze...

Witam! Bardzo trudno wybrać jedną kolekcję - wszystkie są wspaniałe. Illumination jednak chyba najbardziej do mnie przemawia. Pozdrawiam serdecznie :)

tuJa pisze...

Zgłaszam się do zabawy.
Chętnie bym przygarnęła zestaw Illumunation
Pozdrawiam :)

Paulina pisze...

zdecydowanie nature walk jest bardzo klimatyczna i taka w stylu retro:)
http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

Joanna Głażewska pisze...

Kolejka wprawdzie długa ale także dołączam do zabawy. Z prezentowanych kolekcji od razu wpadła mi w oko NATURE WALK. Ma wspaniały klimat, który bardzo lubię :-) Info na bocznym pasku http://arteglazejowka.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

Alexandra pisze...

Przepiękne są wszystkie :)
Aż bardzo ciężko się zdecydować!
Illumination - delikatna i pastelowa, idealna do świeżych, wiosennych prac.
Gold Country - Bardzo fajne pastelowe retro, świetne do różnych prac, lecz delikatnie się obawiam że nie potrafiłabym jej zastosować.
Za to Nature Walk to chyba moja bajka, moja retro bajka! I jeszcze te nutki! I miodowe odcienie papieru!
Tak! Nature Walk to zdecydowanie mój faworyt! :)

Senna pisze...

Hello,

a wonderful giveaway and all collections are fascinating in their own way and characters.
I like especially the climate and colors of the collection Cold Country - the soft play with the cold colors are great!

Warm rgards Senna

Jotka83 pisze...

Wszystkie są cudne, ale dla mnie zdecydowanie naj jest Nature Walk, pozdrawiam i ustawiam się w kolejce.
Justyna jotka83@o2.pl

Anonimowy pisze...

moja ulubiona kolekcja to Nature Walk
dorota_wysocka@epf.pl

adziamar pisze...

Dobrze, że zajrzałam na fejsa, gdzie przypominasz o zapisaniu się na Candy, bo miałam to zrobić parę dni temu, ale oczywiście odkładanie rzeczy na później nie wychodzi mi na dobre. Wszystkie kolekcje są boskie, ale skoro muszę wybrać, to najbardziej do mnie przemawia Nature Walk - bardzo mi się ona podoba. Dziękuję za możliwość wygrania jednej z tych cudownych kolekcji i zaciskam kciuki, żeby mi się udało. Pozdrawiam

Bajjka Karolina pisze...

Trudno się zdecydować, ale jednak Illumination :))))

Milena Terepko pisze...

najbardziej podoba mi się Cold Country :) przylączam sie do zabawy :)
pozdrawiam,
ruszczyk.milena@wp.pl

Arte by Ania pisze...

Ja również chętnie wezmę udział w zabawie. Mi osobiście najbardziej podoba się kolekcja Cold Country