poniedziałek, 24 lutego 2014

Me & Rex - Lemoncraft

Czujecie już wiosnę w powietrzu? Ja dziś po raz pierwszy poczułam i zobaczyłam :-) I już się cieszę na wiosenne wyprawy :-)
Kilka lat temu właśnie wiosną wybraliśmy się całą rodziną do Parku Dinozaurów w Łebie. Uwielbiamy to miejsce! Zdjęcie tam zrobione posłużyło mi niedawno do wykonania layoutu dla Lemoncraft. Wiosennego i kolorowego.

Do You feel spring in the air? I did it today for the first time this year :-) And I can't wait the spring trips :-)
A few years ago at the spring time my whole family went for a trip to Dinosaur Park in Łeba. We love that place! I used a photo taken there to make the layout for Lemoncraft. A spring and colorful layout.





Do wykonania tego layoutu użyłam mnóstwa wspaniałych, lemoncraftowych produktów. Koniecznie sprawdźcie jakich, na blogu Lemoncraft :-) Dodałam też kilka tekturek ze Scrapińca, farbki wodne z 13 Arts i misty Lindy's Stamp Gang.

To make this layout I used a lot of wonderful Lemoncraft products. You can find the list of them on Lemoncraft blog :-) I also added some chipboards from Scrapiniec, water paints from 13 Arts and Lindy's Stamp Gang mists.

2 komentarze:

Ewa Yvette Kierzek pisze...

Fajne kolory, lubię takie :)

wiosanka pisze...

Wiosenne, jak każdy już się nie mogę doczekać wiosny, takiej prawdziwej :-)