piątek, 14 lutego 2014

Moments and Adventure Awaits - 7 Dots Studio DT

Witajcie!
Jestem ogromnie podekscytowana, że mogę już pracować z najnowszymi kolekcjami 7 Dots Studio! Udało mi się wykonać dwa layouty na mój dzisiejszy post na blogu 7 Dots Studio już z nowych papierków. I cóż mogę powiedzieć? :-) Są niesamowite! Wyglądają fantastycznie, mają mnóstwo pięknych detali, smaczków i elementów (stemple!!!!!) a całe kolekcje składają się z tylu obłędnych wspaniałości, że można oszaleć ;-) Nie jestem w stanie powiedzieć która z nich lubię najbardziej. Na pierwszy ogień wybrałam Illumination i Nature Walk.

Hello!
I'm totally excited that I can already work with 7 Dots Studio new collections! I managed to make two layouts for my today's post on 7 Dots Studio blog using the new papers. And what can I say? :-) They're georgeous! They look amazing, there's so many beautiful details on the papers and so many goodies in each of the collections (stamps!!!!). I am not able to say which one I like most. For today I chose Illumination and Nature Walk.

Illumination - Moments




Nature Walk - Adventure awaits




Dokładny spis użytych przeze mnie elementów znajdziecie na blogu 7 Dots Studio.
 The list of elements I used You can find on 7 Dots Studio blog.


Wiecie już, która z nowych kolekcji jest Waszą ulubioną? Koniecznie zajrzyjcie do mnie jutro, czeka na Was nie taka mała rozdawajka :-)
And do You have Your favourite 7 Dots Studio new collection? :-) Come to me tomorrow, I'll have a - not so small - giveaway for You :-)

2 komentarze:

sajciastyczna pisze...

ależ fantastyczne prace!

wiosanka pisze...

Dziękuję! :-)