środa, 12 lutego 2014

To be a woman - Berry71Bleu GD

Dziś mam ogromną przyjemność gościć na blogu Berry71Bleu. Na tę okazję przygotowałam scrapa z przepięknym tagiem od Marivic Clifton.

Toady I have a great pleasure to be a Guest Designer at Berry71Bleu blog. For this special occasion I prepared layout with marvelous tag from Marivic Clifton.

Moja praca opowiada o marzeniach i byciu kobietą. Dziewczyna na zdjęciu to ja. Zamyślona dumam o swoim miejscu na świecie i przyszłości mojej rodziny...

My project is about dreams and woman being. The girl on the photo is me thinking about my place in the world and about the future of my family...
Tym razem użyłam dość sporo mediów by stworzyć bazę mojego layouta. Użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang, gesso, medium żelowego, szklanych mikrokulek i wodnych farbek z 13 Arts. Do wykonania tego projektu wybrałam papiery 9th Wave bardzo kobiecej kolekcji 7 Dots Studio. Dodałam scrapińcowe tekturki, duży kwiat(!) i buttonik z Lemoncraft. Wszystkie dodatki dobierałam tak, by pasowały do przepięknego taga od Marivic :-)

I used lots of different media to create the background. There are some Lindy's Stamp Gang mists, gesso, gel medium, glass filler and water paints from 13 Arts. I chose 9th Wave papers - a very feminine collection from 7 Dots Studio. I added some chipboards from Scrapiniec, flower and Lemoncraft's flair - all the details were chosen to fit with the fabulous Marivic's tag :-)



Dziękuję Marivic za zaproszenie. To dla mnie zaszczyt i świetna przygoda :-)

 Thank You Marivic for the invitation! I's a great honour and fantastic adventure for me :-)

1 komentarz:

Barbara pisze...

Też bym taka chciała mediować-cudnie to wygląda :)