poniedziałek, 31 marca 2014

Into the wild - UmWow Studio

Witajcie!
Nie znam scraperki, która nie byłaby zakochana po uszy w papierze "w dechy" ;-) Oczywiście chodzi mi o arkusz Musical Blooms z kolekcji Nature Walk od 7 Dots Studio :-) Ja też nie umiem mu się oprzeć, miałam nawet plan, aby wytapetować nim swój salon ;-)
Dlatego na dzisiejszą inspirację dla UmWowStudio przygotowałam kolejny layout właśnie na tym arkuszu :-)

Hello!
I dont'n know a scrapper, that is not in love with "boards" paper ;-) I mean of course Musical Blooms sheet from Nature Walk - 7 Dots Studio :-) I can't resist it myself, I even had a plan to put it on walls in my livin room ;-)
So that's why I used this sheet of paper to make layout for my today's inspiration on UmWowStudio blog :-)

Moja praca opowiada o moim synku Tomku i jego przygodzie ze wspinaczką w parku linowym :-)

My project is about my younger son - Tomek, and his adventure with climbing :-)
Do zrobienia tła użyłam maski Circle Confetti, którą uwielbiam i która wydaje mi się idealna do chłopięcych prac. Aby layout miał leśny charakter użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang i stempli z kolekcji Nature Walk.

To make the background I used Circe Confetti Mask that I love and that is perfect to the boyish pages. Lindy's Stamp Gang mists and Nature Walk stamps made it "forest".
Na chłopięcej pracy muszą być trybiki ;-) Gear Masch z UmWow Studio są cudowne - grube, ciemnobrązowe, uwielbiam je :-) Pod zdjęciem umieściłam zalterowany tag z zestawu Soar Tags.

There have to be cogs ona  boyish project ;-) Gear Mash from UmWow Studio are amazing - thick and deeply brown, I just love them :-) You can also find altered tag form Soar Tags under the photo.
Czy Wy też uwielbiacie badziki? Te z UmWowStudio sa płaskie i dość duże. Doskonale sprawdzają się na layoutach.

Do You love flairs as much as I do? The flairs from UmWowStudio are very special - they're big but quite flat and that's why they're great for layouts :-)
Dokładny spis materiałów, jakich użyłam do wykonania tej pracy znajdziecie dziś na blogu UmWow Studio :-)

The detailed list of products that I used to make my project You can find today on UmWow Studio blog :-)

2 komentarze:

Athanasia pisze...

Hi! Beautiful page! Love your style, I think it fits to mine quite a lot :)

wiosanka pisze...

Thank You Athanasia :-)