piątek, 21 marca 2014

Kartki na Chrzest Święty - Scrapiniec (Cards for Christening - Scrapiniec)

Czy u Was też dziś jest taka piękna wiosna? Na pomorzu dziś mamy cudowny, ciepły i słoneczny dzień :-)
A ja chcę pokazać Wam kartki na Chrzest Święty, które wykonałam na inspirację dla Scrapińca. Bo przepięknych, scrapińcowych tekturek jest na nich całe mnóstwo :-)

I hope there is also so beautiful spirng where You live. In my area we have a warm, sunny, wonderful day  :-)
And I'd like to show You two cards for Christening that I made for inspiration for Scrapiniec. With lots of wonderful Scrapiniec chipboards :-)








Dokładny spis scrapińcowych tekturek, których użyłam znajdziecie na blogu Scrapińca :-) Papiery i inne dodatki pochodzą z Lemoncraft i 13 arts.

Miłego, słonecznego dnia kochani! :-)


The list of chipboards that I used You can find on Scrapiniec blog :-) The papers and other embellishments are from Lemoncraft and 13 arts.

Have a wonderful day! :-)

3 komentarze:

kajka pisze...

Piękne! A na Św. Komunię będą jakieś do kupienia? Dla dziewczynki potrzebuję.

zielona liszka pisze...

Urocze prace :-) z pięknych papierów. Ja się do swoich dobrać nie mogę bo szkoda mi ich pociąć ale kiedyś się też doczekają spotkania z nożyczkami :-)

Anonimowy pisze...

jak ładna kartka dla Hani ;P
ściskam :-)
ivonesca