środa, 19 marca 2014

Kwiatowo, tagowo, czyli czy ja jeszcze umiem romantycznie (A tag with flowers) - Lemoncraft

Zastanawiałam się, czy ja jeszcze umiem zrobić taką "beznadziejnie romantyczną" pracę ;-) I z tego zastanawiania powstał tag. Raczej romantyczny, ale "chlapnięty" ;-) Bez chlapnięć już się nie da :-)

I was wondering if I am still able to make "so romantic" projects ;-) And that's the way I made a tag. Rather romantic tag, but with paint splashes :-) I am not able to make any project without paint splashes :-)



Taga wykonałam z materiałów Lemoncraft - ich dokładny spis znajdziecie na blogu firmowym, w mojej dzisiejszej inspiracji.

I made my tag of Lemoncraft supplies - the deteiled list of them You can find on Lemoncraft blog in my today's inspiration post.

3 komentarze:

Karola B pisze...

pięknie!

Karmeleiro pisze...

Umiesz romantycznie i ten romantyzm jest śliczny.

wiosanka pisze...

Dziękuję dziewczyny :-)