czwartek, 27 marca 2014

Pierwsze urodziny UmWow Studio (UmWow Studio - one year celebration)

W tym tygodniu świętujemy pierwsze urodziny UmWow Studio - producenta "piernikowych" tekturek ze Stanów Zjednoczonych.
Z tej okazji DeeDee zaprojektowała całe mnóstwo przepięknych, nowych wzorów, a Wy macie szansę je wygrać. Koniecznie zaglądajcie na blog UmWow Studio codziennie, w tym tygodniu czeka tam na Was mnóstwo niespodzianek :-)

Z okazji urodzin UmWow Studio przygotowałam urodzinową kartkę z wykorzystaniem cudnych tekturek :-)

We celebrate first birthday of UmWow Studio thos week! You have to know this producer of amazing "gingerbread" chipboards from USA :-)
For this occasion DeeDee designed lots of wonderful, new products and You can win them. Visit UmWow Studio blog every day this week - lots of surprises are waiting for You :-)

I prepared a Birthday Card for UmWow :-) And I used it's wonderful chipboards :-)

Wykorzystałam:
oraz papiery i elementy z kolekcji Nature Walk z 7 Dots Studio i mgiełki Lindy's Stamp Gang.

I used:
and papers and elements from Nature Walk - 7 Dots Studio collection and Lindy's Stamp Gang mists.
 
Karteczkę zrobiłam na jeszcze jedną, ważną okazję ;-) Jest całkowicie męska i poleciała do pewnego świetnego faceta ;-)

I made this card for one more important occasion ;-) It is totally masculine and it went to one great guy ;-)

3 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Cudna kartka - i te forsycje!!! No i wiesz - ja już nie daję rady prowadzić bloga w dwóch językach - coraz częściej się poddaję i zostawiam tylko angielski....

Scrap Man pisze...

Przepiękna jest- dziękuję Ci Aniu z całego serducha za prezent ;-)

wiosanka pisze...

Dzięki Tusiu :-)
Ja jeszcze jakoś daję radę choć gdy akurat jestem chora, a tak było przy tworzeniu tego posta, jest mała masakra ;-)
Forsycje mi pasowały kolorystycznie ;-)

Scrap Man - cała przyjemność po mojej stronie :-)