wtorek, 11 marca 2014

Pudełko, pudełeczko... - a small box...

Wykonanie mediowego pudełka kusiło mnie już od jakiegoś czasu. Z zachwytem oglądałam cuda wykonane przez Olgę i Ayeedę aż w końcu się odważyłam ;-)
Moje pudełeczko jest skromne, wiosenne, radosne i takie... moje ;-)

I was interested in making a media box from some time. I was looking at beauties created by Olga and Ayeeda and finally I decided to try to make my own box ;-)
The box that I created is modest, spirng, joyful and so... mine ;-)




Do wykonania pudełeczka użyłam mgiełek 13 arts i Lindy's Stamp Gang. Gesso nałożyłam przez maskę Damask z UmWow Studio. Stemple i papier, z którego wycięłam listki pochodzą z 7 Dots Studio. A piękny kwiatek primowy (potraktowany gesso oczywiście ;-)) mam od Scrapmana :-)

To make the box I used mists from 13 arts and Lindy's Stamp Gang. I put gesso on it through Damask mask from UmWow Studio. Stamps and the paper I used to make leaves ar from 7 Dots Studio. And this beautiful, Prima flower (threated with gesso of course ;-)) I get from Scrapman :-)

Brak komentarzy: