środa, 5 marca 2014

Smile, breathe and enjoy life

Czy Wy już też czujecie wiosnę? :-) U mnie słońce pięknie świeci, zrobiło się ciepło i przyszedł czas na gruntowne, wiosenne porządki ;-) A scrapowo nadejście wiosny zwiastuje u mnie wzmożona chęć do używania radosnych, energetycznych kolorów :-)

Can You feel spring in the air? :-) In the place that I live it grew warm and it came the time for spring cleaning ;-) And in scrapping the spring brings me the intensified desire to use joyful, energetic colours :-)

I tak oto powstała kolorowa, wesoła, warstwowa ramka ze zdjęciem mojego synka i jego kolegów.

And that's how I created colorful, happy canvas with lots of layers and the photo of my son and his friends.





Do stworzenia tła tej pracy użyłam gesso i mgiełek z 13 Arts. A warstwy tworzą cudowne, niesamowite, radosne i kolorowe papiery i tagi z kolekcji Illumination z 7 Dots Studio :-) Stemple także pochodzą z tej kolekcji. Użyłam też tekturek ze Scrapińca, oraz buttonów i klamerek z Lemoncraft.

To make this project I used gesso and mists from 13 Arts. And the layers are made of wonderful, amazing, fantastic, joyful and colorful papers and tags from Illumination from 7 Dots Studio :-) Also the stamps are from the same collection. I also used chipboards from Scrapiniec and buttons and clips from Lemoncraft.

3 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Piękna ramka :)

Klaudia/Kszp pisze...

Nieziemska jest, genialna, tryska z niej radość. Uwielbiam! :)

wiosanka pisze...

Dzięki dziewczyny :-) Też bardzo ją lubię :-) Już stoi u moich chłopaków w pokoju na półce :-)