piątek, 14 marca 2014

You only live once, but if You do it right, once is enough - Once Upon A... Sketch

Na blogu Once Upon A... Sketch pojawiły się już inspiracje drugiej części naszego wspaniałego zespołu, dotyczące marcowego wyzwania, mogę więc już w całości pokazać moją pracę.

On Once Upon a... Sketch blog Team B projects for March Challenge are already revealed so it is time that I can show my layout.






Nasza mapka:

Our sketch:
A temat wyzwania to cytat: "Żyjesz tylko raz, lecz jeśli zrobisz to właściwie, ten jeden raz wystarczy".
Mój scrap opowiada o pasjach mojego synka. Nie umiałam zdecydować się na jedno zdjęcie więc zmodyfikowałam mapkę - obróciłam ja i użyłam jej "podwójnie" :-)

And the theme of our Challenge is a quote: "You only live once, but if You do it right once is enough". My layout is about my son's passions. I was not able to choose one picture, so I modified the sketch - I twisted it and used it in "double way" :-)


 Zapraszam do zabawy z nami na Once Upon A... Sketch! :-)

I hope You'll join us at Once Upon A... Sketch! :-)

2 komentarze:

Ula H. pisze...

Bardzo fajny scrap wyszedł :) Moc energetycznych kolorów !!!

Panna Totti pisze...

Pięknie skomponowany, w cudnych kolorach :)