wtorek, 1 kwietnia 2014

Darling - scrapki-wyzwaniowo

Witajcie!
Wczoraj ruszyło nowe wyzwanie na scrapki - wyzwaniowo. Tym razem temat dotyczy bardzo trudnej dla mnie kwestii czyli krawiectwa ;-) Tworzymy bowiem projekty pod hasłem "Krawieckie sny". Ja stworzyłam taga, przyozdobionego krawieckim manekinem i gorsetem :-)

Hello!
Yesterday a brand new challenge started at scrapki - wyzwaniowo. This time we have a very difficult theme for me - it is "A tailor's dream". I created a tag decorated with a mannequin and a  corset :-)


Do wykonania taga użyłam papierów Cold Country od 7 Dots Studio (za każdym razem gdy biorę je do ręki podobają mi się coraz bardziej), tekturek ze Scrapińca, kwiatka Primy i różyczek na tiulu z Lemoncraft. Tekturki potraktowałam gesso i mgiełkami Lindy's Stamp Gang :-)
Magnolia pochodzi z mojego ogródka ;-)

To make this project I used Cold Country papers from 7 Dots Studio (every time I have them in my hands I like them more and more), chipboards from Scrapiniec, Prima flower and roses on tulle from Lemoncraft. The chipboards are altered with gesso and Lindy's Stamp Gang mists :-)
Magnolia comes from my own garden ;-)


Zapraszam do zabawy na scrapki - wyzwaniowo. Na uczestników wyzwania czeka nagroda od 7 Dots Studio :-)

I'd like to invite You to take part in our challenge on scrapki - wyzwaniowo. Great prize from 7 Dots Studio is waiting for You :-)

2 komentarze:

kajka pisze...

Cudneko! Aniu, dostałam, dziękuję bardzo i proszę o resztę na maila.

Panna Totti pisze...

Jest fantastyczny!