wtorek, 29 kwietnia 2014

Happy in Sopot - Scrapiniec

Uwielbiam oscrapowywać zdjęcia z fajnymi wspomnieniami :-) A na scrapie, który wykonałam na inspirację dla Scrapińca jest fotka z wiosennej wyprawy do Trójmiasta. To był świetny dzień :-)

I just love to scrap the photos with great memories :-) And on this layout, that I made for Scrapiniec, there is a photo taken on out spring trip to 3-City. It was a fantastic day :-)


 Nie ma scrapa bez chlapania ;-)

There's no layout without some paint splashing ;-)

Polecam kolorowanie tekturek za pomocą mgiełek. Ja uwielbiam jak tekturki pięknie połyskują w słońcu :-)

I'd like to encourage You to colour chipboards with mists. I just love how they sparkle in the sun :-)
Sama nie wiem jak to się stało, że na jednej mojej pracy znalazła się zarówno koronka, jak i zawijasy oraz kwiat. Albo to jednorazowy "wypadek", albo... kobiecieję? ;-)

I really don't know how it happened that there is a lace, swirls and a flower in only one my project. It is an "accident" only, or maybe I become more "woman"? ;-)

Po listę scrapińcowych tekturek, których użyłam na scrapie zajrzyjcie koniecznie na bloga Scrapińca.

To see the list of Scrapiniec chipboards that I used on my layout, please visit Scrapiniec blog.

2 komentarze:

Wszechstronna Craft pisze...

Piękny, ja też chciałabym robić takie scrapy! Na razie utknęłam na albumach i exploding boxach :/

wiosanka pisze...

Spróbuj koniecznie :-) Tylko ostrzegam, to bardzo wciąga :-)