poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Lemoncraft blog hop

Lemoncraft oraz utalentowany Zespół Projektowy wita w niecodziennym blog hop. Jesteśmy bardzo podekscytowani tym, że lada moment podzielimy się z Wami naszymi nowościami. Aby nasza radość udzieliła się i Wam, przygotowaliśmy dla Was zabawę poszukiwawczą.

Co należy znaleźć?
Moi drodzy, należy znaleźć hasło!

Cała wędrówka, zaczyna się na blogu Lemoncraft i to właśnie tam odnajdziecie pierwszą wskazówkę.
Jeśli trafiliście tu prosto z blogu Jamajki, to jesteście we właściwym miejscu
 
Moje słowo dla Was to:
-ŚWIAT-

To słowo jest ósmym słowem układanki - ostatnim. Jeśli udało się Wam zebrać całe hasło, wpiszcie jego treść w komentarzu pod postem na blogu Lemoncraft, od którego zaczęliście Waszą wędrówkę.
Udanej zabawy!

26 komentarzy:

Ewa pisze...

:)

Wioletta Jagiełło-Czech pisze...

dziękuję za ostatni fragment :)

Alexandra pisze...

:)

Aggaw pisze...

Pozdrawiam serdecznie :-)

Jola pisze...

To mam już całość.

Czarna dama pisze...

Dzięki za ostatnie słówko :)

gabi pisze...

...i ostatnie :)...dzięki.

Viol pisze...

Dziękuję za ostatnie słowo:) życzę Ci Kochana słonecznego poniedziałku! :*

Wanda pisze...

dziękuję:)

Iliana pisze...

Słowo zapisane ;)

malutka pisze...

:)

Justyna Skoczylas Janowska pisze...

:)

Olenkaja pisze...

:)

el pisze...

mam

Art Soul pisze...

Mam całość, dziękuję:) Życzę wszystkim powodzenia!

Barbara Niezgoda pisze...

Dziękuję za ostatnie słowo:)

aa_dorota pisze...

Dziękuję i skaczę na sam początek wpisać hasło

Aneta Szybowicz pisze...

misja zakonczona:) pozdraiwam przy okazji cieplutko:))

Angi pisze...

:)

Anna Kaczmar pisze...

Hop numer 8. =)

IWA pisze...

Pozdrawiam!

Ewa S. pisze...

Piękna sentencja.

SiódmyAnioł pisze...

I tu dotarłam ;)

Berberis pisze...

No i mam już sentencję :) dzięki za świetną zabawę :)

Aluna pisze...

:)

Habka pisze...

:)