wtorek, 15 kwietnia 2014

Leśna ramka (Forest canvas) - UmWowStudio

Witajcie!
Dziś w końcu mogę pokazać podobrazie, do którego wykonania namówiła mnie pewna kochana dziewczyna :-)
Na bazie znalazła się niezliczona ilość kolorów mgiełek, farbek i pasta strukturalna. Zdjęcia, które wybrałam do tej pracy narzuciły mi leśną kolorystykę i takiż charakter.

Hello!
Today I can finally show You a canvas that I made because of one lovely girl :-)
I used lots of mists, paints and a structural paste on the background. The photos that I chose forced me to make it "forest"



W tej pracy użyłam mgiełek Lindy's Stamp Gang. Na zdjęciach poniżej widać jak tło dzięki temu pięknie się mieni. Również tymi mgiełkami pokolorowałam chipboardy z UmWowStudio.

I used Lindy's Stamp Gang mists in my project. On the pictures You can see how the background sparkles thanks to them. Also UmWowStudio chipboards are painted with these mists.


Papiery, stemple, naklejki i gotowe elementy papierowe (tagi) pochodzą z nowych kolekcji 7 Dots Studio - przeważnie Nature Walk, ale użyłam tu też elementów z kolekcji Illumination.

Maska, badziki i chipboardy to materiały z UmWowStudio. Dokładną listę tych materiałów możecie zobaczyć na blogu UmWowStudio, gdzie moja praca jest inspiracją.


The papers, stamps, stickers and paper elements (tags) are from new 7 Dots Studio collection - mainly Nature Walk, but I also used Illumination elements.

Mask, flairs and chipboards are UmWowStudio supplies. The detailed list of these products You can find on UmWowStudio blog, in the blogpost with my inspiration.

Brak komentarzy: