poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Maleńkie Cuda (Lemoncraft) - kartki komunijne (Tiny Miracles - Lemoncraft - Communion cards)

Witajcie :-)
Na pewno znacie już najnowszą kolekcję Lemoncraft "Maleńkie Cuda". Chciałabym Wam dziś pokazać kartki komunijne, jakie zrobiłam z użyciem tych właśnie papierków.

Hello :-)
You probably already know the newest Lemoncraft collection - "Tiny Miracles". Today I'd like to show You The First Holy Communion cards, that I made with this papers.






Zachwyciłam się uniwersalnością tych papierków. I choć nie jestem wielką wielbicielką kwiatów ;-) ukwiecone karteczki powstały w moich rękach prawie same :-) Romantyczny charakter kolekcji podkreśliłam gnieceniami, szarpaniami i chlapaniem białą ecoliną. I powiem Wam, że z efektu jestem bardzo zadowolona :-)
Jeśli jeszcze nie macie "Maleńkich Cudów" w swoich zasobach koniecznie biegnijcie na zakupy do Lemoncraft!

I really love the versatility of that papers. As You know I am not a big flower admirer ;-) but flowery cards were created in my hands in a second ;-) I highlighted the romantic mood of this collection with some wrinkling, twitching and splashing of white ecoline. And I must say that I am very satisfied with the effect :-)
So if You don't have "Tiny Miracles" yet, run to Lemoncraft for shopping!

4 komentarze:

kajka pisze...

Cudne są! Piękna kompozycją, piękne kolory! Bardzo mi się podobają!

marta borowska pisze...

Piękne, romantyczne, spokojne, każda z nutą miłości ....och piękne prace.....z chęcią zapiszę się do twoich obserwatorów jak i czegoś się nauczę....a jeśli masz ochotę zaglądnąć do osoby początkującej zapraszam inspiracjemarty.blogspot.com

mosia m. pisze...

przepiękne!

Peninia pisze...

Cudowne karteczki! Piękne kolory!

Słonecznie i ciepło pozdrawiam -Gosia
http://peniniaart.blogspot.com/