poniedziałek, 7 kwietnia 2014

There is only one You in this world

Witajcie poniedziałkowo!
Dziś pokażę pracę, która wykonałam w piątek wieczorem, podczas spontanicznego, zwariowanego i szalenie sympatycznego babskiego spotkania.
Było nas 5 i każda z nas wykonała LO z wykorzystaniem różnych papierów i dodatków z 7 Dots Studio.
Ja wybrałam kolekcję Cold Country, do której dołożyłam stemple i pasek naklejek z kolekcji Illumination.

Hello on Monday!
Today I will show the project that I made on last Friday evening, during spontaneous, crazy and very nice girls meeting.
We were 5 and each of us made the layout using different products from 7 Dots Studio.
I chose Cold Country collection and I added some stamps and stickers from Illumination.



 
Oprócz materiałów 7 Dots Studio sięgnęłam po tekturki ze Scrapińca, mgiełki Lindy's Stamp Gang, farbki wodne i żółty tusz 13arts, oraz piękny guzik z Retro Kraft Shop i badzik UmWowStudio.

Besides 7 Dots Studio products I used chipboards from Scrapiniec, Lindy's Stamp Gang mists, water paits and yellow ink from 13arts and beautiful button from Retro Kraft Shop and a flair from UmWowStudio.


Życzę Wam pięknego tygodnia!

Have a wonderful week!

Brak komentarzy: