piątek, 4 kwietnia 2014

Wiosenne kartki ślubne - spring wedding cards

Piękna wiosenna pogoda wpłynęła na mnie tak, że postanowiłam pokartkować ;-) Stanęło na kartkach ślubnych. Chciałam, żeby były proste i delikatne. I powstały takie...

The beautiful spring weather made me cardmaking ;-) I decided to make some wedding cards. I wanted them to be simple and delicate. And they are...


Ale ta mgiełka różowa i tusz żółty tak na mnie ze stolika patrzyły! ;-) Nie wytrzymałam i kolejne kartki powstały już takie:

But the pink mist and the yellow ink were staring at me all the time! ;-) I coudn't resist and the next cards that I made are:



I nie powiem, ogromnie spodobało mi się takie mediowe kartkowanie :-) Na pewno do niego wrócę i to niedługo :-)

I must admit that i like making media cards so much! :-) I will do that again, very soon :-)

Do zrobienia moich karteczek użyłam:

To make my cards I used:

papiery Tylko mnie kochaj (Just love me papers) - Lemoncraft
taśma papierowa (washi tape) - Lemoncraft
badziki (flairs) - Lemoncraft
tekturki (chipboards) - Scrapiniec
mgiełka różowa (pink mist) - Lindy's Stamp Gang
tusz żółty i kwiaty (yellow ink and flowers) - 13arts

4 komentarze:

Marek Kuderko pisze...

Piękne kartki. Te badziki, kwiaty, mgiełki i piórka :) Wpadają w oko :D

adziamar pisze...

świetne kolorki, piękne kartki. Pozdrawiam

Anna Zaprzelska pisze...

Aniu, genialne są!!!!! Wszystkie!!!!

Panna Totti pisze...

Rewelacyjne!