piątek, 16 maja 2014

Aim High - AVERY ELLE / MAY ARTS / UMWOWSTUDIO Swap

Witajcie!
Byliście już w tym tygodniu na blogu UmWow Studio? Jeśli nie, koniecznie tam zajrzyjcie od razu, ponieważ w tym tygodniu mamy niesamowitą, wspólna akcję UmWow Studio, May Arts i Avery Elle :-)

Hello!
Have You been on UmWow Studio this week? If You haven't, go there immidiately, cause we have amazing common UmWow Studio, May Arts and Avery Elle Swap :-)


Blejtram ze zdjęciem mojego synka wykonałam również dlatego, że jutro mój mały smyk kończy 6 lat. Tomcio jest zawsze rozbrykany i uśmiechnięty, i dlatego taka jest też ta praca. Troszkę bałaganiarska, radosna, zawarłam na niej kilka ważnych słów skierowanych do mojego synka. Chciałabym, żeby na zawsze pozostał odważny, uśmiechnięty i stawiał sobie zawsze wysokie cele. Mam nadzieję że taki właśnie będzie :-) 

It a canvas with photo of my younger boy. I made it for him on a special occasion - 6th Birthday :-)
He is always happy and smiling and so is my project ;-) A little messy, joyful, with a few important words.
I would like my son to be always adventurous, smiling and aiming high. And I hope he will :-)





UmWowStudio supplies:

3 komentarze:

Tajanna pisze...

Wiosanko! Piękny synek i piękne LO w moich ulubionych kolorach. Podziwiam Twoje prace również na lemoncraftowym blogu, pozdrowienia ze Śląska

Denise van Deventer pisze...

This is soooo gorgeous Anna! Love the colouring and a stunning project! ;-)

wiosanka pisze...

Dziękuję Tajanna :-)
Denise, thank You so much!