niedziela, 4 maja 2014

Perfect Moment - 13 arts GD

Witajcie :-)
Dziś rozpoczynam wspaniała przygodę jako Gościnna Projektantka 13 arts. Przez najbliższe trzy miesiące będę miała ogromną przyjemność pracować z materiałami tej firmy (a farbki wodne 13 arts jak chyba każdy już wie - po prostu KOCHAM). Jestem ogromnie podekscytowana i szczęśliwa :-)

Hello!
Today I start a wonderful adventure as a 13 arts Guest Designer. For three months I'll have the pleasure to work with 13 arts products (and as You probably know i just LOVE Ayeeda water paits). I'm very happy and excited :-)


Na początek przygotowałam mały blejtram ze zdjęciem wykonanym wiosną na Sopockim Molo.
Tło stworzyłam za pomocą gesso, akrylowej pasty strukturalnej, żelowego medium akrylowego i koronki. Na to nałożyłam trochę brokatowego złota i pochlapałam moja ulubioną farbką - Matte Cobalt, mgiełką Pastel Blue i żółtym tuszem wodnym.

For the beggining I prepared a small canvas with a photo taken in a springtime on Sopot Molo.
The background I created with acrylic primer, acrylic modeling paste, acrylic gel medium and a lace. Then I put a little Gold Glitter and I splashed my favourite 13 arts paint - Matte Cobalt, pastel Blue Mist and Yellow Ayeeda Ink.



 
Poszczególne warstwy tworzą na blejtramie papiery z kolekcji Timeless, elementy papierowe wycięte z arkusza "All the time" i tekturka - klisza, która pokolorowałam mgiełką w odcieniu Pastel Blue. W mojej pracy użyłam jeszcze naklejek z kolekcji Timeless oraz pięknego materiałowego kwiatka z szyfonu i tiulu.

The next layers on my canvas are Timeless collection papers, paper elements from "All the time" sheet and the chipboard coloured with Pastel Blue Mist. I also used stickers from Timeless collection, chipboards - cogs and beautiful fabric flower.



Lista materiałów / the list of supplies:
Gesso - grunt akrylowy 120ml
Pasta modelująca 120ml
Medium żelowe - Gel medium
Naklejki A4 - TIMELESS
Papier "All the time"
Papier "Perfect moment"
Papier "Today, tomorrow, always"
Ramka klisza
Trybiki 5 szt.
Tusz wodny Yellow
Ayeeda Mist - Błękit Pastelowy
Ayeeda Paint - Gold Glitter
Ayeeda Paint - Matte Cobalt
Ayeeda Mist - Mięta Pastelowa
Fabric Flower - Pastel Dreams


Brak komentarzy: