piątek, 23 maja 2014

Tags for fun - UmWow Studio

Robicie coś czasem tylko dla zabawy? Chodzi mi o wykonywanie scrapowych projektów ;-) Ja bardzo rzadko, jestem typem "użytkowym". Ramka, layout, który mogę powiesić na ścianie, nawet już niech będzie ta kartka na jakąś okazję - to ok, ale inne rzeczy przychodzą mi z trudnością. Ale tym razem się przemogłam, zainspirowały mnie cudne tekturki UmWow Studio i ot tak, jedynie dla zabawy wykonałam dwa tagi :-)

Do You make something just for fun? Scrapbooking projects I mean ;-) I don't do this often, I am rather "useful" type of scrapbooker. Canvas, layout that I can hang on the wall, even occasional card - that's ok, but other projects are difficult for me. But this time I decides to make something just for fun, I was inspired by wonderful UmWow Studio chipboards and there are - two tags :-)



Użyłam / I used:
UmWow Studio:

Produkty innych producentów: / Other stores products:
  • 7 Dots Studio Natural Walk papers and word stickers
  • Avery Elle stamps
  • May Arts ribbon
  • Lindy's Stamp Gang mists

6 komentarzy:

Ajgacia pisze...

kurcze! piękne!

Panna Totti pisze...

Rewelacja!

Denise van Deventer pisze...

Wow...these are stunning Anna! So fresh and fabulous!

wiosanka pisze...

Dziękuję Ajgacia i Panna Totti! :-*
Thanks Denise!
I am very happy You like it :-)

yyam pisze...

How fun are these! Love the elements on your tags!

Aggie pisze...

Cuda! Brak mi słów!