środa, 11 czerwca 2014

Great Moments - 7 Dots STudio

Przyszła pora na moje czerwcowe inspiracje w 7 Dots Studio. Przygotowałam dwa różne layouty. Jeden wspomnieniowy, drugi bardzo aktualny, ale oba kolorowe i wesołe :-)

It is the time to present my June inspirations for 7 Dots Studio. I prepared two different layouts. One about memories, the second very actual, but both colorful and joyful :-)

Great moment
Pamiętacie Craft Wawę? To był dla mnie zlot pełen przygód, nowych znajomości i świetnej zabawy :-)

Do You remember Craft Wawa? For me it was an event ful of adventures, new friends and great fun :-)



Sięgnęłam tu do starszych kolekcji 7 Dots Studio - Love is In The Air i Hopefully. Bardzo zainspirował mnie ten arbuzowy arkusz papieru :-)

I used some older collections from 7 Dots Studio - Love is In The Air and Hopefully. I felt very ispired by the watermelon sheet of paper :-)

Użyłam / I used:
Love Is In The Air – Thunder of the Sea
Love Is In The Air – I Must Believe
Love Is In The Air – Illusion
Hopefully – Play with Me
Hopefully – Notice Me
Nature Walk – Clear Stamps
Illumination – Clear Stamps 1
Cold Country – Clear Stamps

Dodatki to tekturki ze Scrapińca pokolorowane mgiełkami Lindy's Stamp Gang i badzik z Lemoncraft :-)

I also used Scrapiniec chipboards, coloured with Lindy's Stamp Gang mists and a flair from Lemoncraft.


Make the first step and see what will happen
To praca o moim małym synku i jego najnowszej pasji - "jeżdżeniu" na deskorolce. W wersji Tomkowej deskorolka służy wyłącznie do robienia tricków ;-)

This project is about my younger son an his newest passion - skateboarding. In his version skateboarding is making tricks ;-)




Tekturki ze Scrapińca, mgiełki Lindy's Stamp Gang, badzik z Lemoncraft :-)

Chipboards from Scrapiniec, Lindy's Stamp Gang mists, a flair from Lemoncraft :-)

Brak komentarzy: