poniedziałek, 30 czerwca 2014

Morskie opowieści / Sea Stories (scrapki-wyzwaniowo)

Witajcie!
Dziś prezentuje blejtram, który wykonałam specjalnie na ostatnie, przedwakacyjne wyzwanie scrapki-wyzwaniowo :-) Jego temat to "Morskie opowieści" :-)

Hello!
Today I present a canvas that I made for the challenge at scrapki-wyzwaniowo. It is our last challenge before the holiday break, and it's theme is "Sea Stories" :-)




Tworzenie tła tej pracy sprawiło mi mnóstwo radości i zabawy :-) Oprócz gesso, pasty akrylowej zabarwionej pudrem Magical, kilku mgiełek Lindy's Stamp Gang użyłam mnóstwo medium żelowego i szklanych mikrokulek, a całość wykończyłam stemplami 7 Dots Studio :-) Papierowe elementy również pochodzą z 7 Dots Studio, tekturki ze Scrapińca a zawieszka w kształcie kotwicy i badziki z Lemoncraft :-)

Making the background of this project gave me lots of fun :-) There is gesso, acrilic paste coloured with Magical powder, some Lindy's Stamp Gang mists, lots of gel medium and glass filler. There are also 7 Dots Studio stamps and papers, Scrapiniec chipboards, and flairs and anchor from Lemoncraft :-)

4 komentarze:

mosia m. pisze...

przepiękny!

Asikazj pisze...

Aniu jesteś mistrzynią koloru! Blejtram jest po prostu genialny. Wspaniale skomponowany i ten błękit wakacyjny ah...!

siembabka pisze...

Piękna praca :) Budzi moje wyobrażenia o idealnych wakacjach ;)

siembabka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.