czwartek, 26 czerwca 2014

Zielone pożegnanie z UmWow Studio / Green goodbye with UmWow Studio

Witajcie!
Przyszedł czas, w którym żegnam się z fantastycznym zespołem UmWow Studio. To było dla mnie cudowne pół roku. Dziękuję DeeDee za zaufanie, a dziewczynom ze "starego zespołu" za wspaniałą, bardzo inspirująca współpracę :-)

Hello!
It is time to say goodbye to fantastic UmWow Studio Team. It was a wonderful half a year for me. Thank You DeeDee for trust and ladies from "old team" for amazing, very inspiring cooperation :-)


Do mojego ostatniego posta na blogu UmWow Studio przygotowałam dwie prace. Pierwsza to kartka, bardzo zielona :-)

For my last post on UmWow Studio blog I prepared two projects. First one is a card. Very green :-)


Produkty UmWow Studio / UmWow Studio supplies:

Produkty innych producentów / Other stores suppiles:
7 Dots Studio 9th Wave papers
PanPastels - Hansa Yelow and Bright Yell. Green Shade


A mój drugi projekt... :-) To ramka na blejtramie ze zdjęciem wyjątkowej dziewczyny - Kamili :-)
And my second project is a canvas with photo of a very special girl - Kamila :-)
Na tekturkę najpierw nałożyłam gesso, później pokolorowałam ja PanPastelami, a następnie nałożyłam na nią warstwę żel medium i posypałam złotymi mikrokulkami.

I put gesso on the chipboard and then I coloured it with PanPastels. The next layer is gel medium and gold glass filler.




Produkty UmWow Studio / UmWow Studio supplies:
Produkty innych producentów / Othes stores supplies:
7 Dots Studio - Illumination papers and stamps
Pan Pastels - Hansa Yelow and Bright Yell. Green Shade
Lindy's Stamp Gang mists.


PS. Zieloną karteczkę zgłaszam na 7 wyzwanie w Pracowni Rękodzieła SZOK :-)

7 komentarzy:

FojAga pisze...

O jaka piękna zielona kartka :)

Asikazj pisze...

Jejku, jak Ty sobie genialnie radzisz z tą zielenią.Ja nawet nie wiedziałabym jak to ugryźć. Nic by mi nie pasowało, a u Ciebie idealnie wszystko gra :) A blejtram przepiękny. I z kwiatuszkami ;-) Taki romantyczny troszkę?

Tajanna pisze...

Muszę przyznać, że ta kartka przyciągnęła mój wzrok na Facebooku, więc od razu "przybiegłam" na Twój blog. Uwielbiam taką soczystą zieleń. Kartka bomba!I znowu ogarnia mnie żal, że ja tak nie potrafię:)
pozdrawiam ciepło!

wiosanka pisze...

Dziękuję! :-)
Bardzo dziękuję za Wasze przemiłe komentarze! :-)

Asia - blejtram romantyczny bo ze zdjęciem romantyczki ;-)

Ilona Konarczak pisze...

Fenomenalne prace!!!Na blejtramie każdy szczegół zachywca, a kartka-genialna... Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

Milena Kolat-Rzepecka pisze...

Wiosanko, bardzo cenię Twoje oryginalne i świeżutkie prace, ale ta jaką zrobiłaś na wyzwanie mapkowe jest genialna! u Ciebie to wszystko jest takie niewymuszone, leciutkie i pięknie skomponowane :)

Bligu pisze...

Piękne prace!
Świetne wykorzystanie mapki. Fantastyczna kartka.

Dziękuję za udział w zabawie PR SZOK :)