środa, 30 lipca 2014

A few of my favourite things - Lindy's Stamp Gang Color Challenge

Powiem szczerze - zmusiłam się do tego, by usiąść przy stole i poscrapować. Kocham lato i upały, ale to co dzieje się u nas na północy Polski jest nie do opisania. Codziennie prognozy obiecują deszcze w dniu kolejnym i codziennie tych deszczy nie ma ;-)

Dla ułatwienia skorzystałam z letniej palety kolorystycznej lipcowego wyzwania na blogu Lindy's Stamp Gang. I tak jakoś poszło...

I have to be honest - I forced myself to sit by the table and scrap. I love summer and summer temperatures but that what we have now on the north of Poland is difficult to describe. Every day the weather forecast says that it will rain the next day and everyday there's no rain at all ;-)

To make my work easier I took the summery color palette from July Challenge at Lindy's Stamp Gang. And this is the result...




A to paleta: / And there's the palette:





Użyłam: / I used:
California Poppy Gold
My Mojito Green
Azure Sea Asters



Pewnie nie uwierzycie, ale to miał być scrap clean&simple :-) Bardzo się starałam, ale wyszło jak zawsze :-)

Believe me or not, but it had to be clean&simple layout :-) I did my best but... ;-)

2 komentarze:

Irina Gerschuk pisze...

Oh, wow!!! Looks so yummy!!!! Just love it))))
Thank you for sharing your talent at Lindy's Stamp Gang!

wiosanka pisze...

Thank You Irina! :-)