środa, 2 lipca 2014

Acceptance - Scrap365 June Challenge

Witajcie!
Dziś przychodzę ze scrapem, którego wykonałam na czerwcowe wyzwanie Scrap365. Do jego wykonania zainspirowały mnie przepiękne, różowe LOsy Moriony :-) Postanowiłam spróbować i poeksperymentować z różem. Wyszło oczywiście bardzo po mojemu a tego różu nie ma wcale tak dużo, ale starałam się bardzo :-)

Hello!
Today I come with layout that I made for June Challenge at Scrap365. I made it inspired by beautiful, pink layouts made by Moriony :-) I decided to try and make some experiments with pink. The result is so mine of course, and there is no so much pink but I did my best :-)







A to mapka: / And there's the map:
Użyłam:
papiery, naklejki, tekturki i stemple - 7 Dots Studio
badzik - Lemoncraft
mgiełki - Lindy's Stamp Gang

I used:
papers, stickers, chipboards and stamps - 7 Dots Studio
flair - Lemoncraft
mists - Lindy's Stamp Gang

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Aniu,
wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-)
ivonesca

Terhi Koskinen - Tellimaria pisze...

Omg, that's so beautiful!
Thank you so much for playing along with us at Scrap365 <3

Jennifer Grace pisze...

Ooh, fabulous, I love all those circles, and the bit of shimmer! Thank you so much for joining in the Sketch challenge at Scrap365! x

Sandra Przybylska pisze...

oh az nie wierze ! kogo ja tu widze ... hej! piekna praca! <3
thank you for playing along with us at Scrap 365!