wtorek, 1 lipca 2014

Całkowicie subiektywna relacja ze Zlotu oraz scrap z grupowym zdjęciem :-)

Aż wstyd, ale dopiero dziś znalazłam chwilę czasu na własną, bardzo subiektywną ;-) relację z VII Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego :-)

Na Zlot wybrałam się z najwspanialszą ekipą pod słońcem, najlepszą bryką ;-)



Na Zlocie miałam OGROMNĄ przyjemność poprowadzić warsztaty ramkowe "Bałaganiarska ramka ze zdjęciem na blejtramie". Zabawa była przednia, uczestniczki wspaniałe, ogromnie się cieszę dziewczyny, że mogłam Was poznać!!!!



 Praca Asi wygrała zlotowy konkurs Lemoncraft na najpiękniejszą pracę z badzikiem. Pękam z dumy :-)

Pracowałyśmy z materiałami NAJLEPSZYCH producentów - 7 Dots Studio, Scrapiniec, Lemoncraft i Lindy's Stamp Gang. Sponsorom OGROMNIE DZIĘKUJEMY!

A po warsztatach nadszedł czas na wyczekane spotkania :-)






 I małe zakupy :-)
 A później szybciutko popędziłam na wspaniałe warsztaty Agnieszki Anny "Sukienka".



 Wszystko, co dobre, szybko się kończy , błyskawicznie nadszedł więc czas powrotu do domu...
Na kawę i obiad zatrzymaliśmy się w Gospodzie "Malinowy Bzyk" :-)

Po powrocie pozostało jedynie oscrapować oficjalne, zlotowe zdjęcie :-) Co też z radością uczyniłam :-)




Scrapa zgłaszam na świetny, zlotowy konkurs :-)
http://zlotwarszawa.blogspot.com/2014/06/konkurs-na-skrapa-ze-zdjeciem-grupowym.html

2 komentarze:

Asikazj pisze...

Aniu to ja dziękuję za super warsztaty :) bardzo miło było Cię poznać. A scrap z Twoimi zieleniami przepiękny :)

Kadabra pisze...

Wspaniały!