czwartek, 31 lipca 2014

Cool - messy layout and tutorial

Witajcie!
Mam dla Was na dziś troszkę szalony, wesoły, kolorowy layout, w stosunku do którego doskonale pasuje stwierdzenie radosna twórczość ;-)
Założyłam sobie, że zrobię coś innego, inaczej. Dlatego nie spojrzałam nawet w kierunku masek i gesso, które są u mnie obowiązkowe przy tworzeniu scrapa. Bazę stworzyłam z dwóch kawałków papieru, sięgnęłam po dziurkacz, wykorzystałam też "resztki".
Scrapa kilka razy poprawiałam, dodawałam nowe elementy, które wymyśliłam już podczas tworzenia, gdy dotychczasowy efekt nie podobał mi się tak do końca. To była fajna zabawa :-)

Sięgnęłam po starsza kolekcję 7 Dots Studio - Hopefully. Uwielbiam ją! Oprócz delikatnych, letnich, kolorowych arkuszy papieru są w niej też genialne arkusze dodatków i elementów do wycinania.

Hello!
Today I have a little messy, joyful, colorful layout for You. It can be said that it was "joyful creativity" when I was making it ;-)
I decided to do something different, in a different way. That's why there's no acrylic paste, no stencils in my project. I created the base of two pieces, I used a punch and scraps.
A few times I made some corrections, I added new elements. I was not thinking about any plan but just create. It was fun :-)

I used older 7 Dots Studio collection - Hopefully. I love it! There are delicate, summery, colorful sheets of paper but also stunning sheets of paper elements.






Materiały: / Supplies:
7 Dots Studio - Hopefully Collection and stamps
Scrapiniec - chipboards
Lemoncraft - flair
UmWow Studio - flair
Lindy's Stamp Gang - mists
13 Arts - white paint


Przygotowałam też kurs z wykonania tej pracy. Miłego oglądania :-)

I also made a tutorial of making this project. Enjoy :-)

2 komentarze:

sajciastyczna pisze...

uwielbiam to LO i kocham ten bałagan !!! :D

wiosanka pisze...

Dzięki! <3