czwartek, 3 lipca 2014

Lemoncraft!

Dzień dobry!
Dziś pokazuję karteczki, które wykonałam z romantycznych materiałów Lemoncraft :-)

Good morning!
Today I show some cards that I made of romantic Lemoncraft supplies :-)
Pierwsza ma formę urodzinowego mini - albumu. Wykorzystałam tu papiery z kolekcji Tylko mnie kochaj oraz Maleńkie Cuda :-)

The firs one is a small birthday mini-album. I used papers from two collections - Just love me and Tiny Miracles :-)



 A druga to karteczka na Chrzest maleńkiej dziewczynki :-) W całości z papierów Tylko mnie kochaj :-)

And the second one is a Christening card for a little girl. Made of Just love me papers :-)

Już dawno zauważyłam, że z papierami i dodatkami Lemoncraft pięknie komponują się tekturki ze Scrapińca :-) Tradycyjnie pokolorowałam je mgiełkami Lindy's Stamp Gang.

I noticed a while ago that chipboards from Scrapiniec looks great with Lemoncraft supplies :-) Traditionaly I coloured them with Lindy's Stamp Gang mists.


Karteczkami tymi żegnałam się z poprzednim DT Lemoncraft, ale jestem ogromnie szczęśliwa, gdyż, jak już zapewne wiecie, będę współtworzyć fantastyczny Team Lemoncraft również w kolejnym roku :-)

With these cars I said Good Bye to the previous Lemoncraft DT, but I am very, very happy, that im in  Lemoncraft Team for the next term :-)

1 komentarz:

Lemoncraft Poland pisze...

Aniu, bardzo cieszę się, że ponownie jesteś z nami :-)