sobota, 5 lipca 2014

Power of a smile - 7 Dots Studio

Czy ja już mówiłam, jak ogromnie szczęśliwa jestem, że zostałam w DT 7 Dots Studio na kolejny termin? :-) Mówiłam :-) Ale będę to jeszcze powtarzać :-) Jestem ogromnie, ogromnie szczęśliwa! Uwielbiam 7 Dots Studio i wszystkie, niesamowite projektantki z DT i z wielka radością i dumą będę nadal ją reprezentować i tworzyć dla Was inspiracje z udziałem wspaniałych produktów 7 Dots Studio :-)

Have I told You how happy I am that I stay in 7 Dots Studio DT for another term? I have :-) But I'll repeat that :-) I am very, very happy! I LOVE 7 Dots Studio and all incredible, amazing designers from our DT. I'll represent it and create more inspirations of 7 Dots Studio supplies with joy and pride :-)


A moja pierwsza praca to scrap, z wyjątkowym zdjęciem z warszawskiego Zlotu :-)

And my first project is a layout with very special photo taken during our Polish National Scrapbooking Meeting in Warsaw :-)





 Materiały 7 Dots Studio / 7 Dots Studio products that I used:
Nature Walk – Cotton
Nature Walk – 6×6 pad
Nature Walk – Chipboard
9th Wave – Wavy Ocean
9th Wave – Sea Foam
9th Wave – 6×6 pad
Illumination – Word Stickers 6×12
Illumination – Clear Stamps 1
Illumination – Clear Stamps 2
Cold Country – Clear Stamps

Użyłam również / I also used:
tekturki / chipboards - Scrapiniec i UmWow Studio
maska / mask - UmWow Studio
badziki/ flairs - Lemoncraft
mgiełki / mists - Lindy's Stamp Gang

Brak komentarzy: