środa, 16 lipca 2014

Tag with butterflies - Scrapiniec

Witajcie!
Z czym wam się kojarzą motyle? Mnie z latem, słońcem, ciepłem, kwiatami, wakacjami...
Dlatego też na moim najnowszym tagu dla Scrapińca usiadły dwa przepiękne, tekturkowe motyle :-)

Hello!
When You hear "butterflies", what are You thinking about? I think about summer, sun, warmth, flowers, holidays...
That's why on my newest tag for Scrapiniec, there are two amazing chipboards - butterflies :-)



Materiały:
tekturowe motyle - Scrapiniec
papiery, naklejki, stemple - 7 Dots Studio
mgiełki - Lindy's Stamp Gang
żółty tusz, złote mikrokulki - 13 arts

Supplies:
chipboards - Scrapiniec
papers, stickers, stamps - 7 Dots Studio
mists - Lindy's Stamp Gang
yellow ink, gold powder - 13 arts.

2 komentarze:

Tajanna pisze...

O! Przepiękny ten tag!Gratuluję wygranej w wyzwaniu SZOK'u. Stawiałam na Ciebie, bo kartka strasznie mi się podobała:) pozdrawiam

Costa pisze...

Dostałam wczoraj przesyłkę, bardzo bardzo dziękuję! a TAG .. Cudny !!! Zdjęcie nie oddaje w pełni jego uroku, nie widać jak pięknie błyszcza się motylki ani tych złotych drobnych kuleczek. Piękny, piękny, piekny ;*